söndag 29 november 2009

ooj ..
förlåt för att jag inte har bloggat på jättelänge ,
men nu slänger jag iaf ut en liten inlägg .
& om ni vill veta varför jag inte har bloggat på länge så är det för att jag verkligen har haft fullt upp med skolan .
i fredags var det ju crazy day i skolan ,
alltså en dag där alla ska klä ut sej ,
jag & frida var flygvärdinnor o felix var vår disco-pilot ,
hahahahaha , kommer nog bilder sen på det iallafall när frida har skickat dom ,
efter skolan så hängde iallafall astrid med mig hem .
sen vid 6 tiden så kom venett också hade freeeedagsmys ,
idol + ett bord med en massa gott kan det bli bättre ? ;)
hade som sagt riktigt kul iaf ,
men sen vid 9 tiden så skulle venett hem men astrid skulle sova hos mig .
gick o la oss vid redan vid 1 tiden .
o hennes mamma hämtade henne vid halv 11 eller något .
ja det var som sagt min fredag & lördag .
& ikväll så ska jag nog va med venett matilda & felicia osså ska vi julskyltningen ;) .
o imorgon & på tisdag så har vi stuuuuudiedag (y) .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar