onsdag 4 november 2009

hej på er allihoppa :) ,
hängde ju med jonatan hem innan idag efter skolan med amanda & oskar ,
så jag var ju då med alla dom ,
vi gjorde inte så mycket :) ,
satt mest & pratade ,
för sen vid 10 i 5 så skulle vi till vibes .
träffade danne & jonathan lidholm där & någon hampus ,
så alla vi 7 gick till pizzerian för att oskar & danne skulle äta ,
men jonathan o hampus skulle inte äta så dom stack igen ,
aja iallafall , sen efter att dom hade ätit så gick vi tillbaka till vibes ,
helt okey var det väl ,
där var iallafall inte så många .
aja o nu så sitter jag här och ska borsta tänderna sen gå&lägga mig ,
förresten det är paniiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik nu :o ! ,
eftersom att jag INTE har pluggat nånting inför tyska provet som vi har på fredag ,
så jag får ta o plugga plugga & plugga imorgon ,

ciiiiiiao ! :>

/ - sean pacheco ,
jag vill inte ha dig som en dröm , utan jag vill vara din verklighet !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar